Ruby Sparks..

by phenixwithnomind

Director: Jonathan Dayton & Valerie Faris

Writer: Zoe Kazan

本身故事concept好得意,感覺好會好好玩,可惜主線幾頭唔到岸,分散左好多時間去無連繫既方向,令我投入唔到落去個100分鐘度,有點亂加戲情去拉長時間既感覺。所以我花左比平時多既時間去講我望唔透既地方..

 

角色

欣賞故事對Ruby角色既設定係”幻想”出來的”真人”,之但係戲中對交代Ruby係由FF跑出黎既女神唔係好夠力,俾我既感覺係Calvin現實中遇到佢既dream girl,而斷左片唔記得帶左佢入屋而已。發現屋企多左女人野話FF又唔夠F,話現實又太虛無,發現既野已經毫無驚喜,重要分3parts去講。

戲初交代Langdon係playboy既鏡頭可以話係多餘,挑逗Ruby個場其實係佢分心昅Rudy已經足夠反映,我唔覺40分鐘前交待會特別有用。而且佢同Calvin既關係更加撲朔迷離,係Mentor?係朋友?係敵人?出場佔左咁多時間都都無交待得清楚,更甚根本同主線係毫無關係,反而你話佢係經理人重有點,但偏偏故事中又有Cyrus。

 

故事

Calvin係街證明左Ruby唔係真人後,用大頭鏡講佢俾Harry重新質疑係咪FF,當時會以為真係FF,點知2分鐘對鐘對話後返屋企見到真有其人。上一秒先proof完,下一秒又要再重複一樣問題同答案,好難唔俾人感覺拖時間。

刻意營做inspire Calvin 重新寫作既一句”I like him just the way he is”究竟點解會令佢寫出Ruby令我非常費解。

另一比較欣賞係反面個幕幾有充滿仇恨既恐怖氣氛,而且終於,發癲得夠徹底令我會以為Calvin會割左Ruby個頭落黎。之但係Ruby會conscious到被Calvin操控,係故事唔幻想唔真實下既一個大bug..

戲中有幾下搞gag得黎太內歛,例如阿婆Pink Headphone/Calvin問Bobby 係味唔止佢一個用個段,想順住笑但去到咽喉都出唔到聲,但偏偏係戲中播個幾十秒zombie戲係cult到仆街!

最後封打字機轉Macbook個真係屌左出黎,用打字機無得undo你無交待我當我明,打字機當Calvin character咪好囉,點解要話轉左部Macbook露個主bug出黎,當初用電腦打轉色bold大閃底星星邊咩都得啦!

 

正題

基本上Calvin同Lila既短短對話畫出腸咁解釋左個愛情觀主線: 自我感覺良好既毒撚不懂溝通只懂活在自己世界FF當談戀愛,而Lila個句”The only person that you wanted to be in a relationship with was you” 可以話係一枝竹錯打自戀狂同毒撚,不過要拆其實唔難,因為作為一個自戀撚,其實愛自己既同時已經包含了她,而這個”她”正是毒撚所缺的。