He’s Just Not That Into You..

by phenixwithnomind

本身唔鍾意睇純愛情片,對上有印象的都要追溯到03年的Love Actually,那種全方位愛情、親情、友情(也許都唔算係純愛情片..) 說真的我本來只係想睇下Johansson Scarlett,都唔知原來呢套野咁到位、爆笑、寫實。

戲中對白啜核狠勁,而且劇情中安排左好多抵死位,如果英文程度好的話一定會比我找到更多樂子~ 故事裡4段關係9個人雖為互有認識但無刻意去做就交點,令人睇時自然,貼近現實,唔會感到”做戲先有咁橋”既突兀。而且我比較鍾意佢唔係老套大團員結局,但就係Be yourself式的Happy Ending,有血有肉。

我將戲中四段關係簡述為以下:

– 迫婚失敗分手收場

-人夫突然嘗到真愛

– 中女告急撞板處處

– 宅女柏拉圖式求愛

 

我都無再特別再深入了解套戲,只係隨機播放下俾呢套愛情片surprise左我,作個記錄而已~

