The Double Hour..

by phenixwithnomind

驚慄,愛情,懸疑。加起來搬上銀幕會是什樣?印像中好似有不少戲都用過以上元素加起來做賣點,但我又想不起有有那套。The Double Hour中的頭半段會令係以為佢係驚慄的愛情片,睇完後先知係愛情既懸疑片,所以基本上導演成功mix左以上元素,睇完都覺得幾新奇。可惜戲中愛情未夠刻骨或者貼身;驚嚇也只有幾下Guido配上鬼臉陰魂不散,當然戲中主打的懸疑都算到位,導演放左好多伏線係戲中,我呢D無偵探既人要再睇一次先發現到。

戲中大部份場景間既接位都會先用無對白加音樂fade out(近期愛上這種sense),音樂繼續然後接上新的場景,不知是否導演獨有的風格,但效果非常順暢。而係Sonia幻想中最後被活埋然後醒返個接得我拍手掌,完左個幻想(被活埋>全黑>死),去返現實(被挖開>醫院>生),順著劇情連貫的將由Sonia的幻想接到現實。

戲中有好多特寫鏡頭俾演員發揮,我好有印象一個鏡頭幾細緻,Sonia醒返見完醫生後上病床時明顯的想同Guido保持距離,但Guido幫佢除外套時好表現到那道牆隨即倒下。

 

 

以下最好先睇戲再睇,否則知道劇情就會失去左應有既樂趣。

編劇中的一個concept我覺得可以強化再拍另一套戲,係Sonia昏迷期間裡面發生的事完全係以Sonia的第一身去建構返整個故事背景。

– 覺得對Guido唔住,而且其實好掛住佢

– Bagini好煩,唔太想entertain

– 怕Dante會發現蛛絲馬跡

– 覺得經理好憎佢

情與義、對與錯、黑與白,同一concept其實可以玩得幾大

 

感情線上唔係好出到Guido點解鍾意Sonia,戲中交待到Guido只求性不求愛,但我睇唔到點解Guido又會願意同Sonia繼續發展,而且Guido稱已經知道Sonia的背景,我解唔開。至於Sonia同佢老豆既關係十分悔,Sonia係幻想中有三幕將佢老豆化為神父,我感覺到的是一種帶著距離的關心,正如現實時佢老豆聽到Sonia無事後即刻cut線。

臨出post時驚覺,原來Guido選擇同Sonia發展,係因為Double Hour(23:23)。

