Sucker Punch(天姬戰)..

by phenixwithnomind

“屌你! 最近睇左套Cult野,無理個故事講咩,但個場景就就係咁轉黎轉去,一時係精神病院,突然又去左打巨咪日本武士,一陣又去打喪屍,轉頭又打iRobot!” 就係因為Brother Calvin呢句說話,令我覺得一定要睇呢套<Sucker Punch ><天姬戰>!

放在頭的馬後炮!! 導演、編劇係拍<Dawn of the Dead>同<戰狼300>既Zack Snyder(重有佢老婆Deborah Snyder),而特效叫Animal Logic (wiki下一D都唔小野),華纳兄弟出品,8千萬製作…STOP!!! 其實都係想講呢套野邊有得輸啫

套戲一開始就埋牙入戲,重要玩一下舞臺劇佈景,係戲院睇一定好震撼。話之人地用千億做個intro CG,D creditors 好似貞子咁跑出黎,Zack Snyder一開場只係用5分鐘既戲,一次過同你交代creditors同故事background,除左華納公司logo都未出前就開始既幾句旁白,其餘一個字都無,淨係用好dark既音樂同Gothic darkness color tone既影像,已經令觀者完全明白個故事background!

事後諗返套戲既concept同<Inception>都有點相通,都係利用人腦(潛)意識一層落一層,不過<Inception>就係信念植入,<Sucker Punch>就係自我逃避(?),somehow 主角肯定是有精神分裂的~ 故事係講主角Babydoll俾繼父迫左入精神病院後點樣prison break。如果只係係神病院裡面講佢點走,相信就真係只有<Prison Break>先可以拍到咁多集,而且一定無<Sucker Punch> 咁激既場面! 其實咁程度(以戲份計)佢唔係逃離精神病院,而係逃離妓院! 哈,歡迎進入Zack幻想的第一步~

每當主角Babydoll遇上困難既時候,佢意識就會跌落一層去”解決”,并唔係鏡頭一轉叮一聲得左,Zack Snyder係話你知有計又有錢,可以將超現實放係螢幕前睇到你嘩嘩聲! 日本武士拎住支格林機槍重要型住咁slow motion影佢狂掃; 一戰德軍野史既蒸汽機械人打喪屍; 係直昇機空降Lord of The Ring屠龍取火石; 係開往未來城市既列車打irobot(我覺得堅似)… 睇住5條女低胸熱褲打到甄子丹咁,絕對可觀過Wentworth Miller係監獄內鬥智鬥力(我可代表毒撚族講!) 成功逃離後,Zack話你知頭先個D唔係Final Fantasy,所謂既寶物全部都係同現實掛勾(Oh, 其實”現實”都係講緊套戲)。

配樂已經好正,D cut in位重要擊準每個轉鏡位。成套戲同場景既color tone都好到位。因為出呢個post我上網睇左其他人既review,發現原來編劇都有返咁上下,我暫時沈醉緊個結局係點…

照舊唔講太多劇情,因為如果篇野你可以睇到呢度,我既目的都已經達成,快D去睇啦!

