Project Byebye Photo Shop ~

by phenixwithnomind

BMC0083兩個月前我無諗過我可以係屋企完成呢個實驗.. 原意想將筒ProPlusII age 返去 1982 ~ 個種 Pale 都做到 , 但係可能本身ProPlusII 好柔色… 所以班爛個part要靠 Photoshop lu~ 另外,沖 negative 比沖 positive少一個 step, 而感覺D相無咁易死,hea 住去都有好野睇 ~ 買左 120 沖罐, 期待我部 長城DF2 既result ~~ 我要玩中底, byebye 135~~!!

加送一張山寨沖 film 相 ~

BMC0087 *你見我D相都好多dust ‘n hair… 係因為在下超級無耐性同(嗱渣).. 用到高科技風扇吹乾既後果 ~

