I love downtempo music too ~

by phenixwithnomind

我 post 親都係 uptempo 既歌 (其實全部都係 house music..), 其實我都好 love downtempo 既歌.. 等我介紹丹麥既 Efterklang, 我係有一次係 White Noise Record 想搵 Radiohead 感覺時, 個 Sales(?) 幫我 pick 既 Tripper~ 佢地都有好我認為”北歐既風格”, 都係好 Grand, 好遼闊既感覺 (Sigur Ros 絕對係代表)… 但係 Efterklang 多左一份細緻, 同多 D Vocal (個人認為佢新碟 Parades vocal 太多) 

08 年十分有幸地係廣州睇左佢地既 Live (其實我係坐係第4行架, 只係 Waiwai 太過wide…), 感動得有如當日聽住 Melanie Pain 唱 Killing Moon 一樣 !!!

74800023

Anyway, 最正係下面個MV, 真真正正既 acoustic !!!

 

(Ovet Topic) 另一個我至愛既 Asocustic youtube.. Lykki Li  既  a Litte Bit, 真係好正, 好 simple, 好 acoustic ~~~!!!

