Blog Transformation ~!?

by phenixwithnomind

untitled-1

做左無業遊民的我, 好快就會返大陸避世lor …  而呢個 blog 好可能會變左一個旅遊博客 ~~~  呢個行程會將會以超低成本價進行, 務求以最有限既錢, kill 最多o既 Time ~~ 現是最完美o既 行程係一切由深圳機場出發到上海 > 大阪 > 京都*>神戶>天津>北京>圖門*>牡丹江>哈爾濱>黑河*>齊齊哈爾>滿州里*>大連*>威海市*>煙臺*>連雲港*>上海 >深圳 …. 

*1)京都其實想去好耐,又咁arm”順路" 又唔太貴.. 所以就去 lor ~~ 

*2)圖門係丹東外另一個與北韓接壤o既城鎮..

*3)黑河係黑龍江同 俄羅斯, 海森威 接壤o既城鎮, 可以話係俄羅斯最南o既地區..

*4)滿州里 係我既真正目的地, 其實都係源於我睇過我個朋友D相,個度勁 Russia ~~所以就係係咩錢o既情況下退而求其次 .. Hee ~

*?) 呢D地方可能最後會 skip 左.. 因為到時都應該無咩錢.. 同埋好大機會改去 河北同 紹興  … 

 

小弟會係 Feb 12 出發,大概 Mid-April 返,不過真係唔知,因為我暫時只係 book 左去上海o既機票…..  旅費會限於20k (唔計買野~)

預告到此為止,大家可以開個盤,睇下我幾時返 ~~

